SIGGEMANNEN BJUSSAR

Nu var det längesen jag skrev igen.  Har haft fullt upp, som vanligt, hehe. I söndags var vi över en sista gång till Eskiln och städa av där en sväng innan säsongsstängning. Efter det åkte jag och mamma över till Forsen och red lektion för Frida. Det gick helt fantastiskt, rent ut sagt! Allt föll på plats tillslut och Fjóla var så sjukt mjuk i alla gångarter. 
 
Igår var det måndag och mamma var ledig, så vi passade på att raka alla hästar. Mycket fint blev det, och skönare för dom kan jag tro. Dom har redan fått mycket vinterpäls. Sjukt!  
 
Nu var det mycket hästsnack, men det gillar vi! 
 
Idag då? Jo, jag har fullt upp. Ska ut och rida hästar nu, sen ska jag över till Avesta och luncha med mamma, göra nya naglar, köpa lite presenter och sen tillsist träna med Amanda. Kommer med lite bilder senare!
 
Amanda Eklund
2013-09-03 @ 22:06:05
URL: http://amandaeklund.se

Han ser så snäll ut där!! Men alla vet att skenet kan bedra !:P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0