ONSDAG

En fantastisk bild från när jag var på Island för ett par år sedan.
 
Usch, denna dag har jag inte vart på topp. Började med att jag vaknade mitt i natten av att jag hade fruktansvärd huvudvärk och inte kunde somna om. Jag lyckades tillslut somna med hjälp av lite alvedon och vatten. När klockan väl ringde gick jag upp som vanligt och skulle klä på mig och sminka mig innan jobbet. Plötsligt började jag blöda näsblod, vilket är ovanligt för mig. Det rann och rann...Det kan bero på stress(?) Resten av dagen har jag gått med lite huvudvärk hela tiden, vilket inte håller en uppe på topp. Men jag gjorde mitt bästa på jobbet ändå!
 
Slut på allt negativt nu. När jag väl kom hem tog jag en ridtur på bästa Snerpa upp i skogen och hon var superduktig, vilket hon har varit nu under en lång tid. Hon känns helt klockren och pigg! Jätteroligt!
 
Nu sitter jag och myser i soffan med älsklingen och ska snart somna till en film...vilket ska bli skönt! Godnatt!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0